close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כנס בנושא דה לגיטימציה לישראל

מערכת שורשכה אדר ב, תשעד27/03/2014

חודש המודעות לנזקי ארגוני הדה-לגיטימציה לישראל נחתם בכנס שיזמה תנועת "אם תרצו" בהשתתפות ארגונים ציוניים מרכזיים

תגיות:

תננעת אם תרצו יזמה בראשונה את כנס הארגונים הציוניים - "דה-לגיטימציה מבפנים". האירוע חותם את חודש המודעות לנזקי ארגוני הדה-לגיטימציה הישראליים - פעילות המתרחשת בתוך גבולות המדינה ומכרסמת ופוגעת בכל תחומי החיים שלנו. נציגי ארגונים שונים התאגדו במטרה להציף אל סדר היום הישראלי את הנושא הבוער.

מתן פלג, מנכ"ל תנועת "אם תרצו": "מתחת לאפנו מתרחשת מלחמה שקטה ונחושה כנגד זהותה הציונית של מדינת ישראל. מדובר בתופעה שחובה לתת עליה את הדעת, כאשר הפיתרון הינו מודעות חברתית והעברת חוק העמותות. 'אם

תרצו' יזמה את הכנס המאגד ארגונים ציוניים מכל קצוות החברה הישראלית בנושא הדה-לגיטימציה, כי רק ביחד אנחנו חזקים מאלו שמנסים לשנות את פני המדינה."

מאיר דויטש, ארגון "רגבים": "ארגוני הדה-לגיטימציה מפיצים שקרים באמצעות מערך תעמולה משומן וממומן היטב - ספרים, כתבות, מאמרים, מחקרים ועוד, כאשר קל מאוד בעידן האינטרנט להפיץ מידע, אפילו כאשר מדובר במידע שקרי – הצד השני יוצר קושי גדול בהתמודדות עם הפרכתם. מהרגע שהופץ סרטון שנאה נגד ישראל לכל הרבנים היהודים בארה"ב, תדמית המדינה נפגעה קשות ועבורנו לתקן את הנעשה הוא בגדר משימה כמעט בלתי אפשרית."

איתי ראובני, NGO MONITOR: "חשוב לעורר את השיח סביב הדרישה לשקיפות המסלול שעובר הכסף מהתורמים לארגון ולפעילויות השונות. אחריות זאת נחה על כתפי המממנים של הפעילויות האנטי-ציוניות המתבצעות ברחבי העולם בכלל ובארץ בפרט."

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה